Katalogi firmowe – budżet, projekt, druk…

Materiały promocyjne, foldery i katalogi są wizytówką każdego przedsiębiorstwa, to zawarte w pigułce najważniejsze informacje na temat Twojej firmy. Odpowiednio zaprojektowane broszury zawierają kompendium danych dotyczących sprzedawanych towarów i świadczonych usług. Jak powinny prezentować się katalogi firmowe i gdzie możesz zamówić ich druk?

katalogi firmowe

Gdzie zamówić wydruk katalogów firmowych?

Niezależnie od tego czy powadzisz niewielką firmę, czy biznes sporych rozmiarów potrzebujesz katalogu firmowego, który doda Twojej marce prestiżu. Idealnie zaprojektowany folder na temat profilu działalności Twojej firmy i oferowanych produktów doskonale spełnia funkcje sprzedażowe. Jest również rewelacyjnym sposobem na promocję i reklamę wśród kontrahentów, z którymi współpracujesz.

Wykonanie samodzielnego projektu katalogu firmowego jest sporym wyzwaniem, to zadanie, które wymaga poświęcenia sporej ilości czasu i wiedzy z zakresu grafiki. Możesz sam zaplanować folder, jednak lepiej zlecić to zadanie profesjonalistom. Ogromne znaczenia ma również fachowy druk, który musi zostać wykonany w perfekcyjny sposób. Firmowe broszury to inwestycja w biznes, dlatego wydruk katalogów najlepiej zamówić w doświadczonej drukarni, która ma na swoim koncie realizację wielu zleceń tego rodzaju. Ciekawy projekt i wysokiej jakości druk wykonany z troską o najmniejsze detale sprawia, że katalog pomaga w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy.

Katalogi firmowe – o czym pamiętać?

Katalog firmowy powinien, przede wszystkim wzbudzać zainteresowanie. Dobrze jeśli wzrok przykuwa niebanalna grafika oraz ciekawe wzornictwo, które buduje przyjemne skojarzenia. Folder Twojej firmy musi wyróżniać się na tle konkurencji, dlatego warto nie popadać w utarte schematy, jednocześnie trzymając się zasad, które świadczą o profesjonalizmie prowadzonej działalności.

Struktura katalogu firmowego ma być przejrzysta, idealnie wykonane fotografie, sporządzone w wysokiej rozdzielczości powinny być punktowo opisane. Dobrze, jeśli zdjęcia prezentują oferowane towary lub usługi i równocześnie wpływają na wyobraźnię odbiorcy. Opisy produktów mają zawierać krótką, jednocześnie treściwą i rzetelną informację na ich temat. Pamiętaj, że przekaz zawsze musi być sugestywny, katalog firmowy nie może pobrzmiewać nudą i nijakością. Dobrze wyważyć odpowiednio jego zawartość i pamiętać, że zbyt duża ilość reklam sprawia nachalne wrażenie i może wpłynąć negatywnie na odbiór katalogu.

Co wpływa na koszt katalogów firmowych?

Uwzględniając w budżecie Twojej firmy koszt projektu oraz druku katalogu firmowego musisz wziąć pod uwagę wartość usługi wykonania projektu oraz cenę wydruku. Na koszt wydruku wpływa, przede wszystkim nakład, im większy tym przedsięwzięcie jest bardziej opłacalne. Nie bez znaczenia jest format, możesz zamówić format dowolny lub wybrać jeden ze standardowych. Kalkulacja kosztów związana jest też z ilością stron katalogu firmowego, rodzajem papieru oraz zastosowanych uszlachetnień jak m.in. złocenia, tłoczenia czy powlekanie lakierem.

Podobne